Baltic Clipper

Informacija BALTIC CLIPPER klientams

Mieli keliautojai,

Pirmiausiai noriu padėkoti Jums už supratimą, kantrybę ir palaikymą šiuo sudėtingiausiu per visą turizmo sektoriaus istoriją laikotarpiu. Trumpai papasakosiu, kas vyksta turizmo rinkoje, ir kodėl gali tekti ilgiau nei įprasta palaukti grąžinamos įmokos už turizmo paslaugas.

SITUACIJA TURIZMO RINKOJE

Dėl su pandemija susijusių kelionių ribojimų visame pasaulyje kelionių organizatoriai ir kiti turizmo paslaugų teikėjai gauna ypač daug prašymų nukelti kelionių datas arba grąžinti pinigus už atšauktas paslaugas. Visi kelionių organizatoriai šiuo metu susiduria su administravimo bei pinigų srautų suvaldymo iššūkiais, nes dar prieš pandemijos pradžią planuodami sklandų paslaugų užtikrinimą savo keliautojams, atsiskaitė su paslaugų teikėjais – transporto, pervežimo ir apgyvendinimo įmonėms. Kaip žinia, skirtingose valstybėse registruotų aviakompanijų, viešbučių ir kitų kelionių paslaugų tiekėjai vadovaujasi skirtingais, t.y. vietos įstatymais bei taisyklėmis, be to, skirtingos valstybės skirtingu metu įvedė, o vėliau ir pratęsė kelionių ribojimus. Tai smarkiai apsunkino tiekėjų-partnerių komunikavimą. 
Taip pat daugeliu atveju kelionių paslaugų teikėjai pinigų grąžinimo proceso nėra automatizavę, todėl užtrunka surinkdami ir sutikrindami duomenis. 

Situaciją apsunkina ir tai, jog keliautojai patys nori atšaukti savo keliones, kurios turėtų prasidėti po šiuo metu paskelbtų kelionių ribojimų datos. Šiais atvejais taikomos kelionių sutartyse numatytos kelionės atsisakymo sąlygos, nebent paslaugų teikėjai geranoriškai sutinka perkelti paslaugų užsakymą į vėlesnus laikotarpius.

KĄ DARO BALTIC CLIPPER?

BALTIC CLIPPER atstovauja savo klientų interesams ir pildo prašymus keisti kelionės datas ar grąžinti pinigus pagal paslaugų teikėjų nustatytas taisykles. Mes suprantame savo klientų norą kuo greičiau susigrąžinti pinigus už atšauktas paslaugas, tačiau dėl objektyvių priežasčių šio proceso paspartinti negalime. Taip pat negalime priimti sprendimo grąžinti pinigus be kelionių organizatorių žinios ir jų sutikimo.

Šiuo metu matome, jog paslaugų teikėjai sprendimus dėl pinigų grąžinimo priima per ilgesnį nei 30 dienų laikotarpį. Tuo pačiu atkreipiame dėmesį, kad tarp paslaugų teikėjo sprendimo grąžinti pinigus ir faktinio pinigų sumokėjimo taip pat praeina tam tikras laiko tarpas. 

Pakartotiniai klientų kreipimaisi dėl pinigų grąžinimo proceso nepaspartina – netgi priešingai, sugaištame daugiau laiko pakartotinai rinkdami informaciją.

Visų savo klientų prašome kantrybės ir supratimo, o mes iš savo pusės dedame visas pastangas, kad kuo sklandžiau įveiktume šį sudėtingą laikotarpį. 

Daugiau nei 25 metus esame patikimas kelionių partneris savo keliautojams. Laukiame tos dienos, kada viruso grėsmė bus suvaldyta ir vėl grįš laisvė bendrauti, dirbti kartu ir, žinoma, keliauti bei teikti kelionių džiaugsmą Jums!


Likime saugūs!

BALTIC CLIPPER komandos vardu

Generalinis direktorius Egidijus Vaišvilas