Karjera
Kelionių konsultantas/-ė Šiauliuose, Alytuje, Kaune, Panevėžyje
Kviečiame prisijungti prie vienos didžiausių kelionių agentūrų Baltijos šalyse ir tapti kelionių konsultantu/-e.
Darbo vieta: Šiauliuose, Alytuje, Kaune, Panevėžyje
Darbo pobūdis:
- bendravimas su klientais, jų konsultavimas kelionių bei kitų turizmo paslaugų klausimais,
- poilsinių kelionių parinkimas pagal kliento poreikius, jų užsakymas ir pardavimas,
- darbas su rezervacinėmis sistemomis (lietuvių ir užsienio kelionių organizatorių ir kt.).
Reikalavimai:
- patirtis dirbant su kelionių organizatorių rezervacinėmis sistemomis (privalumas),
- aktyvių pardavimų patirtis,
- bendravimo su klientais įgūdžiai ir komunikabilumas,
- gebėjimas dirbti savarankiškai,
- orientacija į kliento poreikius ir į rezultatų siekimą,
- puikios lietuvių, anglų kalbos žinios,
- galimybė vykti į trumpalaikes komandiruotes užsienyje.
Įmonė siūlo:
- apmokymus bei galimybes kryptingai tobulinti profesines žinias ir įgūdžius,
- draugišką, aktyvų bei iniciatyvų kolektyvą,
- galimybę keliauti labai patraukliomis sąlygomis,
- komandiruotes ir darbostogas užsienyje,
- darbo atlygį, tiesiogiai priklausantį nuo darbo rezultatų.
Atlygis: 800-1200€ prieš mokesčius.
Kiekvieną mėnesį išmokami papildomi priedai už pasiektus rezultatus. Darbo užmokestis priklauso nuo darbo patirties.
Informuojame, kad UAB „Baltic Clipper“ tvarkys Jūsų asmens duomenis darbuotojų atrankos tikslu. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą rasite privatumo politikoje, kuri pasiekiama adresu http://www.bc.lt/privatumo-politika.
CV prašome siųsti el. paštu darbas@bc.lt, laiško temoje nurodydami “Kelionių konsultantas (-ė) Šiauliuose/Alytuje/Kaune/Panevėžyje. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.
Renginių ir konferencijų projektų vadovas/-ė
Viena didžiausių kelionių agentūrų Baltijos šalyse Baltic Clipper, tarptautinio tinklo BCD Meetings&Events partneriai regione, plečia veiklą.
Jeigu Jūs:
- esate iniciatyvus ir orientuotas į rezultatą,
- organizavote ne vieną renginį ir tai Jums ne tik patinka, bet ir puikiai sekasi,
- mokate sutarti su įvairiais žmonėmis,
- norite dirbti ir tobulėti solidžioje, ilgametę patirtį turinčioje įmonėje,
- ieškote galimybės dirbti su tarptautiniais klientais, galimybių tobulėti, naudoti vieno didžiausių tarptautinio verslo renginių ir konferencijų tinklo sprendimus bei patirtį
kviečiame prisijungti prie mūsų komandos ir tapti Renginių ir konferencijų projektų vadovu/-e.
Darbo vieta:
Vilnius/Kaunas/Klaipėda/Ryga. Galimybė derinti nuotolinį darbą.
Darbo pobūdis:
- Lietuvos ir užsienio verslo klientų renginių organizavimas Lietuvoje ir Baltijos šalyse nuo idėjos pateikimo iki renginio organizavimo, eigos koordinavimo ir pilno įgyvendinimo ir rizikų suvaldymo,
- verslo renginių ir konferencijų produktų kūrimas, pardavimas, paslaugų teikimo priežiūra,
- klientų portfelio auginimas,
- aktyvus bendravimas su tiekėjais bei partneriais,
- nestandartinių vietų renginiams paieška, vizitai, nuolatinis verslo renginių industrijos žinių gilinimas,
- projektų finansų planavimas ir valdymas,
- trumpalaikės komandiruotės Lietuvoje bei užsienyje.
Jūsų stiprybės:
- verslo renginių organizavimo patirtis,
- aktyvių pardavimų patirtis,
- puikūs komunikaciniai ir organizaciniai įgūdžiai, projektų valdymo patirtis, gebėjimas savarankiškai planuoti darbus ir priimti sprendimus,
- pareigingumas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, analitiniai gebėjimai,
- mokėjimas inicijuoti, palaikyti ir plėtoti kontaktus su verslo partneriais ir klientais,
- puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios.
Siūlome:
- įdomų ir kūrybišką darbą su tarptautiniais klientais bei verslo klientais Lietuvoje,
- galimybes gilinti profesines žinias, dalyvauti tarptautinėse mokymų programose,
- darbo atlygį, priedus už asmeninius rezultatus,
- sveikatos draudimą.
Mėnesinis bruto atlyginimas nuo € 1600 plius ketvirtiniai priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų.
CV prašome siųsti iki 2024 m. sausio 20 d. el. paštu darbas@bc.lt, laiško temoje nurodydami “Renginių ir konferencijų projektų vadovo/-ės pareigoms”.
Susisieksime su atrinktais kandidatais.
Regiono pardavimų vadovas/-ė Kaune arba Klaipėdoje
Kviečiame prisijungti prie vienos didžiausių kelionių agentūrų Baltijos šalyse!
Darbo pobūdis:
- Aktyvūs įmonės paslaugų pardavimai verslo klientams;
- Naujų klientų paieška;
- Komercinių pasiūlymų ruošimas, derybos su klientais ir sutarčių sudarymas;
- Asmeninės pardavimų veiklos planavimas ir vykdymas;
- Darbas su CRM sistema.
Reikalavimai:
- Puikūs derybų, pardavimų įgūdžiai;
- Komunikabilumas, iniciatyvumas, geri laiko planavimo gebėjimai;
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
- Orientacija į rezultatus;
- Kompiuterinis raštingumas;
- Domėjimasis technologijomis;
- Rišli ir taisyklinga lietuvių k. (raštu ir žodžiu);
- Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
- Aktyvių pardavimų patirtis verslas-verslui pardavimų srityje - privalumas;
- Geri anglų ir rusų k. įgūdžiai - privalumas.
Įmonė siūlo:
- Geras darbo sąlygas šiuolaikiškoje įmonėje;
- Savarankišką ir dinamišką darbą;
- Galimybes kryptingai tobulinti profesines žinias ir įgūdžius;
- Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų, visas socialines garantijas.
Informuojame, kad UAB „Baltic Clipper“ tvarkys Jūsų asmens duomenis darbuotojų atrankos tikslu. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą rasite privatumo politikoje, kuri pasiekiama adresu http://www.bc.lt/privatumo-politika
Mėnesinis bruto atlyginimas € 1700 - 2000 plius priedai priklausantys nuo darbo rezultatų.
CV kviečiame siųsti su užrašu laiško temoje “Regiono pardavimų vadovas/-ė Kaune/Klaipėdoje” el.paštu darbas@bc.lt
Verslo kelionių konsultantė/-as
Kviečiame prisijungti prie vienos didžiausių kelionių agentūrų Baltijos šalyse ir tapti Verslo kelionių konsultante/-u.
Darbo pobūdis:
- Verslo kelionių valdymas: aviabilietų, traukinių, keltų bilietų, apgyvendinimo, automobilių nuomos ir kitų paslaugų užsakymas, klientų konsultavimas.
- Kelionių pakeitimų valdymas.
Reikalavimai:
- Darbo su Amadeus/Travelport/Sabre rezervavimo sistema patirtis.
- Darbo su viešbučių/automobilių nuomos/keltų/traukinių/autobusų rezervavimo sistemomis patirtis.
- Dalykinio bendravimo įgūdžiai.
- Komunikabilumas, gebėjimas ir noras aktyviai bendrauti, iniciatyvumas.
- Greita orientacija ir gebėjimas dirbti su dideliu informacijos srautu.
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje.
- Raiški, taisyklinga lietuvių kalba, geras anglų k. mokėjimas,
- Orientacija į rezultatus, pareigingumas,
IATA diplomas bei darbo su kitomis rezervavimo sistemomis patirtis būtų privalumas.
Mes siūlome:
- Darbą progresyvioje įmonėje, taikančioje tarptautinius verslo valdymo standartus.
- Galimybes tobulinti profesines žinias ir įgūdžius, naudotis tarptautinio kelionių valdymo partnerių tinklo informacija bei įrankiais.
- Pagal susitarimą – nuotolinio darbo galimybę.
- Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų, visas socialines garantijas.
- Komandą, kuri daro iš pirmo žvilgsnio neįmanomus dalykus.
Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Mažeikiai.
Darbo pradžia: Nedelsiant.
Atlygis: nuo 1700-2000€ prieš mokesčius priklausomai nuo darbo patirties, plius priedai už rezultatus kiekvieną mėnesį.
Informuojame, kad UAB „Baltic Clipper“ tvarkys Jūsų asmens duomenis darbuotojų atrankos tikslu. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą rasite privatumo politikoje.
CV kviečiame siųsti su užrašu laiško temoje “Verslo kelionių konsultantė/-as” el.paštu darbas@bc.lt.
Susisieksime su atrinktais, reikalavimus atitinkančiais kandidatais.