Baltic Clipper
Mūsų Facebook puslapis

Saugaus keliavimo informacija

Daugėjant karantino švelninimo priemonių ir Europos šalims pamažu atveriant sienas turistams, jau nuo liepos mėnesio atnaujinamos keliones į lietuvių pamėgtas ir puikiai pažįstamas Europos šalis – Graikiją, Bulgariją.

Keliautojų saugumas yra didžiausias prioritetas! Laukiantiems atostogų, pateikiame informacijos apie saugumo priemones, taikomas oro uostuose, skrydžių ir pervežimų metu bei viešbučiuose. Atsiradus naujoms ar papildomoms saugumo rekomendacijoms, informacija bus atnaujinta. Prieš savo kelionę rekomenduojame papildomai pasitikrinti saugumo reikalavimus oficialioje viešbučio, į kurį vykstate, internetinėje svetainėje.

 

POILSIS GRAIKIJOJE

Graikijoje svečius priims tik tie viešbučiai, kuriems yra išduoti leidimai ir savo veiklą vykdo griežtai pagal Graikijos turizmo ministerijos parengtą saugumo užtikrinimo protokolą, kurį galite rasti ČIA.

 

POILSIS BULGARIJOJE

Bulgarijoje svečius priims tik tie viešbučiai, kuriems yra išduoti leidimai ir savo veiklą vykdo griežtai pagal Bulgarijos turizmo bei sveikatos ministerijų parengtas saugumo užtikrinimo gaires, kurias galite rasti ČIA.

 

ORO UOSTAS

Atvykimas į Vilniaus oro uostą:

  • Į oro uostą įleidžiami tik galiojantį bilietą turintys keleiviai. Prieš atvykdami į oro uostą, pasitikrinkite, ar nebuvo skrydžio pakeitimų.
  • Į Vilniaus oro uostą įleidžiami tik apsaugines kaukes dėvintys keleiviai, jas privaloma dėvėti nuolat.
  • Į oro uostą įleidžiami keleiviai, praėję pirminės sveikatos patikrą, kurios metu užtikrinama kūno temperatūros kontrolė ir įvertinami simptomai.

Vilniaus oro uoste:

  • Visi keleiviai, kol bus taikoma visiška pasienio kontrolė, privalės praeiti pasienio kontrolę.
  • Atvykimo ir išvykimo terminaluose keleiviams užtikrinamos rankų dezinfekavimo priemonės.
  • Vilniaus oro uoste yra sudaryta galimybė įsigyti asmens apsaugos priemonių.
  • Skirtingų skrydžių registracijos vietos yra išdėstomos maksimaliu atstumu viena nuo kitos.
  • Laukiantiems registracijos eilėje, rekomenduojama stovėti 1-2 metrų atstumu nuo kito žmogaus.
  • Organinio stiklo skydai yra įmontuoti ant registracijos stalų, saugumo patikrinimo vietose bei prie įlaipinimo vartų.
  • Terminalo patalpos, vežimėliai, horizontalūs ir vertikalūs paviršiai valomi dezinfekavimo priemonėmis.
  • Oro uosto darbuotojai keleivius pasitinka dėvėdami asmens apsaugos priemones.
  • Kas antra sėdimųjų suolų kėdė yra pažymėta kaip nenaudojama.

Atnaujinti reikalavimai bagažui:

  • Rankiniame bagaže bus leidžiama vežtis iki 500 ml dezinfekcinio skysčio, registruotame bagaže - iki 2 l. Svarbu, kad jis būtų originalioje pakuotėje su gamintojo etikete, kurioje nurodyta, kad tai yra dezinfekcinis skystis.
  • Į lėktuvą (tiek rankiniame, tiek registruotame bagaže) ir toliau nebus galima pasiimti skysčių, kuriuose yra 70 proc. ir didesnė alkoholio koncentracija.

Atvykus į kitą oro uostą:

  • Priimančiųjų šalių oro uostuose keleiviams gali būti tikrinama temperatūra.
  • Visas judėjimas po oro uostą vyks taip, kad kiek įmanoma būtų užtikrinamas saugaus atstumo laikymasis.
  • Oro uoste privaloma dėvėti veido kaukes.

 

SKRYDIS IR PERVĖŽIMAS

Skrydis:

  • Įlaipinimas į lėktuvą bus pradedamas nuo paskutinių eilių, todėl keleiviai turės palaukti, kol jų grupė bus pakviesta įlaipinimui.
    Keleiviai, lipdami į lėktuvą, privalo dėvėti veido kaukę, uždengiančią burną ir nosį.
  • Prieš skrydį, skrydžio metu ir po jo, visi keleiviai turi laikytis saugaus atstumo ir higienos normų.
  • Viso skrydžio metu tiek keleiviams, tiek skrydžio palydovams privaloma dėvėti apsaugines kaukes. Rekomenduojama rinktis medicinines, o ne daugkartinio naudojimo medžiagines kaukes.
  • Keleiviams karšti patiekalai bus tiekiami specialiose vakuuminėse pakuotėse.
  • Prieš tiekiant karštus patiekalus, keleiviams bus suteikta galimybė servetėle dezinfekuoti staliukus.
  • Skrydžio metu ribojamas keleivių judėjimas, kontroliuojama eilė prie tualetų.
  • Atlikus aptarnavimą, įgulos nariai kas 15 min. vykdys tualetų dezinfekaciją.
  • Skrydžio metu už prekes atsiskaityti bus galima tik banko kortelėmis ( VISA/MASTERCARD).
  • Dėl sumažintos maitinimo pasiūlos skrydžio metu, rekomenduojame maistą užsisakyti iš anksto.
  • Skrydžio metu bus galima nusipirkti asmeninių higienos priemonių (kaukių, pirštinių, dezinfekcinio skysčio ar servetėlių).
  • Daugiau informacijos suteiks oro uostų darbuotojai ar skrydžių palydovai.
  • Organizuojamų kelionių aviacijos partneriai „GetJet Airlines“ rūpinasi keliautojų saugumu pagal Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūros rekomendacijas ir skrydžius vykdo pagal Saugumo protokolą, kurį galite rasti ČIA.

Pevežimas į viešbutį:

  • Pervežimo iš oro uosto į viešbutį metu keleiviams ir vairuotojui rekomenduojama dėvėti apsaugines kaukes ir laikytis higienos normų.
  • Pervežimo metu jauskitės saugiai – autobusas gali būti užpildytas tik 50 proc. ir sudarytos sąlygos laikytis saugaus atstumo.
  • Transporto priemonėje, kurioje yra 9 sėdimo vietos, sėdėti šalia vairuotojo draudžiama. Tokia transporto priemone gali būti vežami tik 4 keleiviai ir visiems rekomenduojama sėdėti galinėse sėdynėse.
  • Transporto priemonė valoma kiekvieną dieną, tarp vairuotojų pamainų. Išsami transporto priemonės dezinfekcija vyksta kartą per savaitę.

Bendrosios taisyklės:

  • Svečius priimantys viešbučiai užtikrina saugumą, turi tam reikalingus atsakingų šalies institucijų leidimus.
  • Viešbučiams rekomenduojama turėti informacinius lankstinukus su saugumo informacija išverstus į anglų, prancūzų ir vokiečių kalbas.
  • Pašaliniams asmenims, kurie nėra viešbučio svečiai, draudžiama patekti į viešbučio teritoriją.
  • Rekomenduojama naudotis laiptais, o ne liftu.
  • Viešbučio personalas privalo laikytis higienos reikalavimų (dažnas rankų plovimas), laikytis mažiausiai metro atstumu nuo klientų, vengti rankos paspaudimų, fizinio kontakto bei laikysis higienos taisyklių.
  • Keliautojui paprašius, viešbutis privalo suteikti asmenines apsaugos priemones (kaukes, pirštines).
  • Dažnai dezinfekuojami viešbučio registratūros stalai.
  • Dezinfekuojamos visos viešbučio kambarių raktų kortelės.
  • Dezinfekciniai skysčiai prieinami visose viešose erdvėse, prie kiekvienos erdvės įėjimo ir išėjimo.
  • Tam, kad būtų išlaikomas saugus atstumas, bendrosiose viešbučių patalpose, tokiose kaip registratūra, baldai išdėstomi taip, kad liktų kuo daugiau erdvės tinkamai laikytis atstumo laukiant eilėse.
  • Bent kartą per valandą valomi ir dezinfekuojami bendri tualetai, liftai, durų rankenos, turėklai, rankenėlės, telefonai, kompiuterių klaviatūros ir kiti dažnai liečiami paviršiai.
  • Viešbučiai privalo užtikrinti laisvų kambarių skaičių, jei reikėtų izoliuoti žmogų, kuriam nustatytas virusas.
  • Kiekvienas viešbutis, laikydamiesi BDAR, privalo nuolat atnaujinti darbuotojų ir visų viešbutyje esančių svečių duomenis, tam, kad identifikavus COVID-19 atvejį būtų galima susisiekti.

Kambarių tvarkymas:

  • Tam, kad kambariai būtų kruopščiai išvalomi, dezinfekuojami ir išvėdinami natūralia ventiliacija, pailginimas išvykimo ir įsiregistravimo laikotarpis tarp viešnagių. Tiksli įsiregistravimo ir išsiregistravimo informacija bus pateikta prieš kelionę.
  • Siekiant sumažinti viešbučio svečių ir darbuotojų tiesioginį kontaktą, mažinamas kambarių valymo dažnumas.
  • Paklodžių, pagalvių užvalkalai ir rankšluosčiai pakeičiami tik su atskiru svečių prašymu.
  • Iš kambarių pašalinti daugkartinio naudojimo, ne pirmo būtinumo daiktai – meniu, žurnalai.
  • Televizoriaus ir oro kondicionieriaus valdymo pulteliai įdėti į vienkartinius dėklus.

Restoranai ir kavinės:

  • Rekomenduojame dezinfekuoti rankas ateinant ir išeinant iš maitinimo vietos.
  • Viešbučio restoranuose bei baruose tarp staliukų išlaikomas rekomenduojamas saugus atstumas, kad klientai galėtų sėdėti išlaikydami 1,5 m atstumą.
  • Ribojamas kiekis žmonių prie vieno stalo – leidžiamos ne daugiau kaip 4 žmonių grupelės, ribojimas netaikomas šeimos nariams.
  • Vykdomas kuo dažnesnis vienkartinių rankšluosčių, staltiesių ir stalo įrankių, net nenaudotų, plovimas ir skalbimas, jei įmanoma, naudojami supakuoti stalo įrankiai ir vienkartinės staltiesės.

„Viskas įskaičiuota“ maitinimo tipas:

  • „Viskas įskaičiuota“ maitinimo tipas yra leistinas, tačiau rekomenduojama maistą išdėstyti už skaidrios užtvaros ir jo tiekimą turėtų vykdyti darbuotojas, turintis kaukę ir pirštines.

Vaikų žaidimų aikštelės:

  • Vaikų žaidimų aikštelėse reikalaujama laikytis saugaus atstumo ir higienos normų.
  • Žaidimų aikštelėse ribojamas vaikų skaičius, bet ribojimai netaikomi šeimos nariams.
  • Tikslesnės informacijos teiraukitės viešbučio darbuotojų.

SPA centrai:

  • Į viešbučio SPA zonas įleidžiami tik iš anksto užsiregistravę svečiai.
  • SPA svečiai ir personalas privalo laikytis saugaus socialinio atstumo.
  • Tikslesnės informacijos teiraukitės aptarnaujančio personalo.

Baseinai ir paplūdimiai:

  • Viešbučio svečiams leidžiama naudotis tik lauko baseinais ir tik ribotam žmonių skaičiui.
  • Gultai tiek paplūdimyje, tiek prie baseinų sustatyti 2 m atstumu vienas nuo kito.
  • Gultus, kėdes, staliukus, skėčius nuo saulės rekomenduojama apdengti lengvai dezinfekuojamomis medžiagomis ir juos dezinfekuoti po kiekvieno svečio.

Vandens parkai:

  • Vandens parkus ir vandens atrakcionus naudoti leidžiama laikantis saugaus atstumo reikalavimo.

Renginiai:

  • Renginius rekomenduojama organizuoti lauke ir laikytis saugaus atstumo tarp dalyvių.

Jei svečiui būtų įtariamas ar patvirtintas COVID-19 virusas:

  • Viešbučio svečiui įtariant COVID-19, jis izoliuojamas viešbučio kambaryje, iškviečiamas gydytojas, kuris įvertina situaciją ir, reikalui esant, gydo pacientą.
  • Jei paciento būklė gera, gydytojas paima mėginį laboratoriniam patvirtinimui COVID-19, o svečias lieka viešbučio kambaryje, kol bus paskelbti rezultatai.
  • Kol laukiami tyrimo rezultatai, į viešbučio kambarį personalas gali patekti tik dėl labai svarbios priežasties. Tiek gydytojas, tiek viešbučio personalas į galimai užsikrėtusio svečio kambarį patekti gali tik naudojant asmenines apsaugos priemones (kaukes, akinius, vandeniui atsparius vienkartinius chalatus, pirštines).
  • Jei svečiui yra patvirtintas COVID-19 atvejis, jis turi būti perkeltas į specialiai tam paskirtą karantino viešbutį ir, esant būtinybei, perkeltas į artimiausią medicinos įstaigą, pritaikytą COVID-19 atvejams.
  • Jei kartu su užsikrėtusiuoju nori būti ir jo artimas žmogus, pavyzdžiui, sutuoktinis, tai jam turi būti suteikta chirurginė kaukė ir rekomenduojama, po kiekvieno fizinio kontakto su pacientu, nusiplauti rankas.
  • Panaudotas apsaugines priemones (paprastą vienkartinę chirurginę kaukę, pirštines ir kt.) reikia išmesti į šiukšlinę ir jokiu būdu nenaudoti pakartotinai.
  • Jei taip nutiktų, kad kelionės metu keliautojas patektų į karantino situaciją, mes klientais rūpinsimės ir sieksime, kad žmonės dėl to nepatirtų papildomų išlaidų. Kiekvienas toks atvejis gali būti individualus, todėl tiksliai aplinkybes įvertinti iš karto sunku, jei reikėtų, tokius atvejus vertintume atskirai. Artimiausiu metu pateiksime daugiau informacijos. 

 

EKSKURSIJOS

  • Ekskursijų metu keleiviams ir vairuotojui rekomenduojama dėvėti apsaugines kaukes ir laikytis higienos normų.
  • Kai kuriose šalyse (pvz. Graikijoje), ekskursijos metu autobusas gali būti užpildytas tik 50 proc. ir keleiviams draudžiama sėdėti autobuso pirmoje eilėje, šalia vairuotojo.
  • Autobusai, kuriais organizuojamos ekskursijos, valomi kiekvieną dieną, tarp vairuotojų pamainų. Išsami transporto priemonės dezinfekcija vyksta kartą per savaitę.
  • Ekskursijų metu nerekomenduojama vienoje vietoje buriuotis daugiau nei 10 asmenų grupei.
  • Lankytinuose objektuose rekomenduojama laikytis saugaus socialinio atstumo ( 1,5 m).

PAŽINTINĖS KELIONĖS AUTOBUSU

  • Visiems keleiviams ir autobuso vairuotojui rekomenduojama dėvėti apsaugines kaukes.
  • Autobuso vairuotojas užtikrina, kad autobuse būtų dezinfekcinio skysčio, kuriuo galėtų naudotis visi keleiviai.
  • Visos organizuojamos kelionės atitinka atsakingų institucijų keliamus saugumo ir higienos reikalavimus.